• page_head_bg

News

A ceramica cinese hè calda in mare!L'imprese di u cummerciu esteru travaglianu l'ora extra per ritruvà cù a "cucina"!

U carru di u fornu entra è esce, u fornu si apre è si chjude.Siccomu parechji di i nostri ceramichi sò venduti oltremare, a fabbrica cuntinueghja à travaglià l'ora extra per risponde à i bisogni di i clienti d'oltremare.
njhb (1)
In più di aumentà a produzzione, hè ancu impurtante di furnisce rapidamente.L'annu passatu, u capu di a cumpagnia, He Jiayang, hà apertu a so propria buttrega in linea per a ceramica nantu à una piattaforma di e-commerce transfruntiera, induve ella simpricimenti manda i prudutti à un magazzinu domesticu è a piattaforma li consegna à i cunsumatori d'oltremare.
njhb (2)
attraversu a piattaforma à u mare, parechji cunsumatori d'oltremare feedback chì a vitezza di ricivutu di merchenzie di ciò ch'elli s'aspittavanu à esse assai più veloce.Tutta a catena hè più corta, menu intermediari ligame, pò ghjunghje à i cunsumatori direttamente, per creà più prudutti è megliu.
njhb (3)
Avà He Jiayang pò cuntattà direttamente i cunsumatori d'oltremare ogni ghjornu, secondu u spettaculu di u cumpratore, recensioni di a buttrega è altri cuntenutu, aghjurnà u sviluppu di novi prudutti, in modu chì "porcellana cinese" in oltremare "manghja aperta".
Sempre più prudutti di ceramica chinesi sò venduti in u mondu attraversu e plataforme di e-commerce.Micca solu a ceramica, ma ancu i vestiti, l'apparecchi di casa digitale è i bisogni di ogni ghjornu sò oghji populari cù i cumpratori in linea d'oltremare.


Tempu di post: 20-ghjugnu-2023